Najnowsze Wpisy

Poczatek.... Komentarze (0)
02. grudnia 2015 11:56:00
linkologia.pl spis.pl

hmmm...zakladam bloga....po co? zeby zarobic??? pff nie jestem celebryta...chyyyba raczej z nudow, moze zeby wyrzucić z siebie przeszlosc ktora mnie strasznie meczy....jesli chociaż jedna osoba to przeczyta bedzie to sukces.....

 

Moja historie zaczynam....w roku 2004. chodzę do szkoły...samotnik....dziewczyny..... brak zainteresowania dziewczyn moja osoba.....moze dlatego ze zle sie ubieram, pale papierosy (duuuzo) no ale w koncu widze ja.kobieta piekna, w zasadzie dziewczyna ma16 lat, ja 18. poznalismy sie w autobusie komunikacji miejskiej....wlasciwie to zobaczylismy sie w nim, trudno mowic o poznaniu jeszcze. jak ja poderwac??? jak zadadac???....hmmm na szczescie moj znajomy chodzi z nia do jednej klasy. udaje mi sie zdobyc od niego jej nr telefonu....rozpoczyna się moje LOVE STORY (ostatecznie bez szczesliwego zakonczenia )......

darekkoos : : start.przeszlosc

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

budujdobrze | payo | my-search-funds | pawlaczka | mydddkrk | Mailing